Gumisiek |
Administrator |
|
|
Dołączył: 07 Lut 2006 |
Posty: 24 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7
|
|
|
|
|
|
|
|
A więc tak :
W data\spells\spells.xml pod <!--//Rrunes\\--> dopisujemy Cytat: | <rune name="speedrune" id="2294" charges="100" maglv="1" mana="0" enabled="1"></rune> |
Potem w data\spells\runes tworzymy plik speedrune.lua a do niego dajemy : Cytat: |
------SpeedRune Rune by Gumisiek-------
attackType = ATTACK_NONE
animationEffect = NM_ANI_NONE
hitEffect = NM_ME_NONE
damageEffect = NM_ME_MAGIC_POISEN
animationColor = GREEN
offensive = false
drawblood = false
GreatHasteObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
ret = doTargetMagic(cid, centerpos, GreatHasteObject:ordered())
if(ret) then
speed = getSpeed(cid)
time = 999999 --in seconds
addspeed = (speed*90.9)-200
changeSpeed(cid, addspeed, time)
end
return ret
end
|
Aby Npc sprzedawał nam tą runę należy do data\npc\scripts\runes.lua Dopisujemy:
Cytat: | elseif msgcontains(msg, 'speed') then
buy(cid,2296,250,0) |
250 to ilość pocisków w runie, można ją zmienić, ale nie radze przekraczać 250 ponieważ npc wtedy będzie sprzedawal po 100 strzałów.
0 to cena jaką trzeba zapłacić za runę. No to chyba by było na tyle :]
Skomentuj ktoś plzz Mam nadzieję że się przyda :] |
|