Autor Wiadomość
Gumisiek
PostWysłany: Śro 12:30, 08 Lut 2006    Temat postu: [7.6]Speed rune

A więc tak :
W data\spells\spells.xml pod <!--//Rrunes\\--> dopisujemy
Cytat:
<rune name="speedrune" id="2294" charges="100" maglv="1" mana="0" enabled="1"></rune>

Potem w data\spells\runes tworzymy plik speedrune.lua a do niego dajemy :
Cytat:

------SpeedRune Rune by Gumisiek-------

attackType = ATTACK_NONE
animationEffect = NM_ANI_NONE

hitEffect = NM_ME_NONE
damageEffect = NM_ME_MAGIC_POISEN
animationColor = GREEN
offensive = false
drawblood = false

GreatHasteObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)

function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
ret = doTargetMagic(cid, centerpos, GreatHasteObject:ordered())

if(ret) then
speed = getSpeed(cid)
time = 999999 --in seconds
addspeed = (speed*90.9)-200

changeSpeed(cid, addspeed, time)
end

return ret
end



Aby Npc sprzedawał nam tą runę należy do data\npc\scripts\runes.lua Dopisujemy:
Cytat:
elseif msgcontains(msg, 'speed') then
buy(cid,2296,250,0)





250 to ilość pocisków w runie, można ją zmienić, ale nie radze przekraczać 250 ponieważ npc wtedy będzie sprzedawal po 100 strzałów.
0 to cena jaką trzeba zapłacić za runę. No to chyba by było na tyle :]

Skomentuj ktoś plzz Very Happy Mam nadzieję że się przyda :]

Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin