Wszystko o Mmorpg
Wszystko o mmorpg
Forum Wszystko o Mmorpg Strona Główna
->
Skrypty
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Wybierz forum
Ogólne
----------------
Nowinki
Offtop
Sugestie i propozycje
Skargi i problemy
Artykuły
Regulamin !!
Tibiazone
----------------
Nowości z Tibii
Download
Screeny z Tibii
Wolne rozmowy
http://www.
recenzje
Wolne pogaduszki
Informacje o grze
Ots
----------------
Poradniki
Download
Skrypty
Pomoc w skryptach
Techniczna pomoc
mapy
Publikacja serverów
Mu Online
----------------
Nowości
Http://www.
Screeny
Download
Poradniki
Servery
Recenzje
Wolne pogaduszki
Info o grze
Kal Online
----------------
News
Http://www.
Download
Poradniki
Screen'y
Recenzje
Rozmowy o KalOnline
Informacje o grze
Knight Online
----------------
Nowinki
Http://www.
Download
screen'y
Pogaduszki o Knight
Poradniki
Recenzje
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Gumisiek
Wysłany: Śro 12:30, 08 Lut 2006
Temat postu: [7.6]Speed rune
A więc tak :
W data\spells\spells.xml pod <!--//Rrunes\\--> dopisujemy
Cytat:
<rune name="speedrune" id="2294" charges="100" maglv="1" mana="0" enabled="1"></rune>
Potem w data\spells\runes tworzymy plik
speedrune.lua
a do niego dajemy :
Cytat:
------SpeedRune Rune by Gumisiek-------
attackType = ATTACK_NONE
animationEffect = NM_ANI_NONE
hitEffect = NM_ME_NONE
damageEffect = NM_ME_MAGIC_POISEN
animationColor = GREEN
offensive = false
drawblood = false
GreatHasteObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
ret = doTargetMagic(cid, centerpos, GreatHasteObject:ordered())
if(ret) then
speed = getSpeed(cid)
time = 999999 --in seconds
addspeed = (speed*90.9)-200
changeSpeed(cid, addspeed, time)
end
return ret
end
Aby Npc sprzedawał nam tą runę należy do data\npc\scripts\runes.lua Dopisujemy:
Cytat:
elseif msgcontains(msg, 'speed') then
buy(cid,2296,
250
,
0
)
250 to ilość pocisków w runie, można ją zmienić, ale nie radze przekraczać 250 ponieważ npc wtedy będzie sprzedawal po 100 strzałów.
0 to cena jaką trzeba zapłacić za runę.
No to chyba by było na tyle :]
Skomentuj ktoś plzz
Mam nadzieję że się przyda :]
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001-2003 phpBB Group
Theme created by
Vjacheslav Trushkin
Regulamin